Skadad av helgen.

Ibland förstår jag ingenting, vad har man känslor för egentligen? Känna ångest över saker man gjort eller inte gjort. Vad är det att känna?
Men samtidigt så är det ju faktiskt så att känslor är bra att ha, för om man inte har "dåliga" känslor så kan man inte känna någonting bra heller. Men ångest över skolan, tjaa, det är väl inte den skönaste känslan direkt. Dags att sluta upp med allt jag gör på sidan om nu, Näe, 2010 ska jag fanimig skärpa mig på alla punkter. Mitt nyårslöfte blir att jag ska försöka ännu hårdare med allt jag gör. Visserligen gör jag ju det nu också men tiden räcker inte till. Alltså plugget kommer absolut i första hand, sen kommer ju jobbet, efter det läxorna och om det finns tid, lust och pengar så går jag gärna ut på helgen, det är det jag ser fram emot. Men jag måste skärpa mig, 3 dagars utan sömn, det är fan inge bra.

Idag är det måndag, nu är det bara 4 dagar kvar tills det är lov, och lovet är ju fullbokat.. jobba, jobba, jobba.

Men allvarligt talat, det kunde vart så mycket värre! För lite ledig får ju jag också vara ;)

Näe, klockan e 6 och dags o göra iordning mitt projektarbete. Har ju suttit och gjort min film hela natten så ;P
Men nu är den nog snart klar, 7 minuter lång och en nöjd Hanna! :)

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: thea

nej tredagars utan sömn är inte bra:p

också ringer jag och stör, sorry!



jobbar du mycket under lovet? :)

2009-12-14 @ 10:42:35
URL:http://tthea.blogg.se/
Postat av: shorty

mja han va låtsasbror han bodde hos mina föräldrar ett tag. ja de finns en låt om han

2009-12-15 @ 02:28:18
URL:http://shortydaqueen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback