tssss, prat.

" I'm breaking apart, I'm not the woman to do this. I cant be this person. It's killing me.  It's just not me."

Alltså att ljuga om något så litet och göra det till något så stort får mig att tänka tanken att människan inte är riktigt klok. Man kan inte ljuga för att få sin vilja fram i den här världen. För det är som ordspråket säger  "Den som inte ljuger behöver inte ha bra minne"
o Allvarligt, jag fattar inte hur alla kan tro på lögnerna. Men som jag sagt förut så bryr jag mig fast egentligen gör jag det nog inte, det är bara en fasad. För alla som känner mig vet vad jag är för person och jag är inte den jag är utmålad att vara, och att man drar in min familj i det hela får mig bara ännu mer förbannad. Men jag lugnar mig för tillfället, men det är som människan säger " Jag kommer få dig nedslagen på stan" Ja, någon kommer nog ligga nedslagen men du, det kommer inte bli jag!. "

Alltså tjejen, väx upp!

Ibland undrar jag vad jag gett mig in i. Varför gjorde jag som jag gjorde, varför kan jag inte få VÅR VÄNSKAP ogjord!

Har du någon gång känt hur blodet pumpas runt,  precis som det vill ut ur kroppen, så känns det just nu för jag kan inte med ord beskriva hur sårad och hur arg jag är just nu. Senast idag hörde människan av sig och det är inte de snällaste orden man får höra. Men så länge jag vet att jag inte gjort något fel kommer jag gå med huvudet högt.


Nej. Ilskan kokar över. Godnatt!

Låt mig få veta vad du tycker

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback