by requesting an update, here it goes...

Det är läskigt vad dagarna går snabbt fram, att man en dag kan må hur bra som helst och nästa dag vill man inte lämna sängen. Alltså det är lucia idag och jag fattar inte hur snabbt det gått. Har iaf fixat alla julklappar redan och det är ju positivt, fast åandrasidan så vet alla vad de kommer få, så inga julklappar kommer finnas den 24:e December... Men tanken som räknas right? Idag är det dessutom fredagen före fredagen då vi slutar och jag har en fullt planerad helg framför mig, allt är inte självvalt men jag är nöjd ändå.

Julklappar:

Pappa: Snart klar ^^
Mats: Klar, han har fått den.^^
Mamma: Halva klar. En julklapp kvar att köpa.
Elin: Vad att köpa till brorsans flickvän? :O
Kevin: höhö, klar
Johanna: Snart klar^^
Sanna: Snart klar^^
Mig själv: KLART! :)



Även då nätterna går åt till att plugga mest varje natt nu för tiden så kan jag inte klaga men visst känner jag att jag bränner ut mig själv, men nu är det inte så mycket jobb för tillfället. Så kanske jag kan fokusera på mitt jävla körkort också, känner mig så seeg. Jag sätter jobbet och plugget framför kortet, men samtidigt behöver jag godkända betyg och skapa mig lite pengar så jag klarar mig varje månad.

Men för första gången på ganska länge så kan jag kalla mig själv lycklig och ingen kommer kunna förstöra det. Inte ens de personer som lovar att de ringer och sen inte gör det, ingen kommer kunna bryta ner mig nu. Jag står på mina egna två ben och det är det jag vill.

Men för att vara lite optimistisk också så är det ju trots allt bara 22 dagar till ett nytt år, och då får vi alla slippa den hemska december.

Usch, nu ska jag fortsätta med min film och göra mitt projektarbete, vi ses. ♥


Låt mig få veta vad du tycker

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback