Bonbons :)

idag har jag haft matteprov det första jag gjorde, men det gick nog ganska bra för mig faktiskt.
Jag har också träffat Hanna L en stund och det tycker jag vi gör om. :D

sedan fikade jag med Satz och min Bonbonknarkare, hoppas det blir flera såna djupa samtal tsm med er :)

det märks att det är fredagen den 13:e, ska man bli sjuk så får man allt på en gång.
Sedan har jag fått bihåleinflammation så jag kan inte göra någonting alls. det är tråkigt att vara sjuk.
Imorgon ska jag banne mig träffa Micke och Emma, fast jag är sjuk och dan. Men han flyttar ju så det är klart jag vill hinna träffa han liksom ;)

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

fika fika fika fika fika

det var trevligt att fika med dig kaka måne och sara bara XD

2009-02-14 @ 14:07:14
URL:http://godisknarkare.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var trevligt att få träffa dig :)

2009-02-16 @ 00:16:30
URL:http://www.hannalindholm.tk

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback