Fest va?! :)

                                                                 VAD FAN ÄR KLOCKAN, MERA KAFFE!

Inte bloggat på ett tag, jag är inte särskilt glad, men jag tar dagen som den kommer.
Åh,  men fredagen var sjukt kul :P började med att äta med mina kära jobbarkollegor :) Sjukt stolt att få vara en del av det härliga gänget måste jag få säga :D

Sedan tog jag bussen till torvalla där det var fest, det var sjukt kul tills Arthur kom -.- . Han bara : Ah, men Hanna? Vad fan har hänt med dig? jag typ skämdes ihjäl för han skrek det över hela dansgolvet. Då satt jag med micke i en soffa, haha.
Halv ett ungefär tog jag taxi in till stan för att gå på nästa fest.  Sjukt kul gäng jag jobbar med, shit :D Vilken chef vi har, helt underbar hela gänget, hihi :)
hoppas det kommer upp lite bilder .$, hehe, lite pinsamt men helt okej ändå ;) Ett stort Tack till er som fixade festen! det måste göras om.

Lördagen var lugn och skön, men jag vet iaf att det finns en saknad inom mig, men jag måste gå vidare, vare sig jag vill eller inte.
 
Nä, nu måste jag gå och lägga mig innan jag svimmar.!

Jobbar halv ett till 16 idag :)

Pusshej! ♥

skickar med en bild  som jag tagit  :P


"Det finns en tid då man måste gå vidare, den tiden är nu. Jag måste inse att det aldrig blir du och jag"

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Aida

Najs att du hade kul och välkommen in i gänget!

2009-02-08 @ 02:52:23
URL:http://aidat.blogg.se/
Postat av: [F.R.I.D.A]

Bra att du hade roligt, hoppas jobbet gick bra :)

2009-02-08 @ 16:42:10
Postat av: Jessica

hahahaha även att han kom XD

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

2009-02-08 @ 18:27:41
URL:http://godisknarkare.blogg.se/
Postat av: Sanna

Festen var ju trevlig! :)

2009-02-09 @ 18:36:54
URL:http://sannanaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha arthur vilken snubbe:P

2009-02-12 @ 22:58:33

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback