Någon som har ett bra förslag på en rubrik? RING MIG

Skämt åsido. :) Detta inlägg är skrivet på torsdagen men det räknas som onsdagens :P

hmm, Onsdag idag, en vecka har jag varit sjuk idag. nej, jag har inte blivit frisk än.

Sjukt läskigt vad som hände mig  imorse(onsdagen), snacka om NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE. Jag låg och sov som vanligt. Vaknade typ 4 och satte mig upp i sängen. Men jag kunde inte få någon luft, det gick lång tid och jag fick ingen luft. så jag fick panik, jag började tänka. Aha, det är såhär man dör.  Jag fick verkligen ingen luft alls. Det gick säkert en och en halv minut för jag kände hur jag höll på att svimma. Till slut kom min räddning, en kvarts hostattack. Det gick ju bra, men shit vad hemskt det var. Kändes inge bra de där att inte få någon luft under ett bra tag :(

Så idag har jag varit hemma som vanligt så jag har gjort mina matteuppgifter de skickade hem.   När mamma kom hem hade hon köpt en cola och ostbågar till mig :)
Tack Mami!!! <3<3<3

dagen spenderades med att bli kär i ett band, BLOCK 44 räddar mina dagar <3

SSJ, ni  vet jag saknar er, men jag säger det igen. JAG SAKNAR ER!!! <3<3

nä, dags att ta medecin igen. hostar ihjäl mig. Det gör ju så ont, det bultar i mina öron när jag hostar och så gör det ont i bröstet :'(

vi hörs imorgon (torsdaag)

Jessica, tack för att du förgyller mina dagar med dina samtal. Jag behöver dig för att må bra. jag älskar dig <3


Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

naw! ja det ar så lite så :) finns alltid här för dig du kan ringa nör som helst :)

PUSS!! miss u <3

2009-02-19 @ 12:07:49
URL:http://godisknarkare.blogg.se/
Postat av: S o f i e

Dags att bli frisk snart? Saknare!

2009-02-19 @ 12:46:25
URL:http://kanskesofie.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback