Rubrik skrives här tack! :P

Tjena på er!
Kanske dags att skicka in ett riktigt inlägg, men jag hatar de som gör saker som ligger i min kategori hanna stör sig på. Det är sjuka saker.

Jaja, jag är fortfarande sjuk och mår sådär.
Just nu sitter jag och tittar på days of our lives och ja, jag tycker det är bra, det är en såpa som jag verkligen gillar för det händer så konstiga saker och så i den ;P
Lite kul ska jag väl ha när jag är hemma och är sjuk. Jag tror tillochmed att det har vänt om igen och jag är sjukare igen.
Men jag kämpar på, det enda jag gör här hemma är att fota, titta på tv, kolla på datorn och äta :P
Det är tråkigt att vara sjuk :(

Igår städade jag hela mitt rum, skitstolt nu :P
Igår kom Jonas och försökte fixa mn dator men den går inte att rädda tyvärr. Ljudet som är inbyggt på moderkortet har blivit skadat så jag kan inte göra något med ljud tyvärr.

Nä, nu ropar kameran på mig. Ska fota lite, ni kanske får se ikväll om ni vill.
Hörs.


Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

KRYA PÅ DIG jag saknar dig <3<3<3<3333

2009-02-17 @ 17:39:41
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback