Sjukt störande nummer 1.

Jag har som många andra en bilddagbok och jag stör mig på såna här texter:


flickan: Jag älskar dig!

mamman: VA ?

flickan: jag älskar dig!

mamma: Ja ja

flickan: va då älskar du inte mig?

mamman: jo då

flickan: men säg att du älskar mig?

mamman: varför?

flickan: jag vill veta att du älskar mig?

mamman: men älsklingen då, du vet väl att jag

älskar dig messt på hela jorden?

flickan: ja men jag vill vara säker

mamman: varför?

flickan: vill veta bara

mamman: okej

flickan: men ska sova nu god natt

mamman: god natt älskling





mamman går upp till flickans sov rum,

mamman: Sover du hjärtat



hon öppnar dörren men ingen är där så hon

går till toan,



mamman: älskling är du där inne?



men inget svar mamman får panik och rinnger till polisen,



mammman: min dotter är borta



polisen: lungna ner dig har du kollat överallt i huset?



mamman: JA



polisen: det kommer en polis bil hem till dig och hjälper dig

att leta!



mamman: tack så mycket,



mamman sätter sig i soffan och väntar på polisen

hon skakar av skräck men när polisen kommer så

går en av poliserna up på över våningen och

kollar hon går in på toan och hittar flickan i

badkaret,



hon hadde dränkt sig själv,



tänk om mamman hadde öppnat dörren in till toan

då hadde flickan levt nu,


om du inte lägger ut dena text på din bdb så

kommer flickan att sitta vi din säng kannt i 7 nätter och

den 8 natten så kommer hon att bära in dig i badrumet

och dränka dig i badkaret


Vet ni varför? Jo för att det är påhittat skit som inte kommer kunna hända, det är slarvigt skriven av typ en 10-åring som inte kan stava. dessutom får det vissa att tänka i de banorna, " can't someone please think of the children" Nä men det finns faktiskt yngre barn och ungdomar som kanske blir rädd av sånt här :S.  Vilket ***** liv vissa folk har.
Usch!

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

håller fan med dig :S

2009-02-15 @ 14:17:15
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback