Sjukt störande nummer 5.

Denna text måste du kopiera och lägga ut med ett hjärta som bild inom 20 min.
Om 20 dagar kommer din käraste komma fram till dej och säga: Jag Älskar Dej!
Om du inte gör detta kommer du få otur i 8 år... Tiden Börjar nu

Nämen ojj vad rädd jag blir, :D jag utmanar denna text så får ni höra av er om 8 år, kanske jag har haft så mycket otur att jag ligger i koma då. Nä, jag skoja.
" I will be fine"

Din mammas hjärta kommer att stanna, det kommer vara ditt fel.
 Alla kommer skylla på dig. Om du inte kopierar detta inom 10 minuter kommer
mardrömmen slå in i natt klockan tolv.
vill du verkligen döda din egna mamma?

okej, om inte jag gett henne medeciner eller något annat som gör att hon dör så är det OMÖJLIGT mitt fel. Men min mamma kommer inte dö inatt, hennes hjärta kommer inte stanna.
Jag älskar dig mamma <3<3
gud vad meningslöst att lägga in sånt här.


Låt mig få veta vad du tycker

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback