Sjukt Störande nummer 8.

Nu händer det!
Den 10 Mars så startar Robin och Stefan den "officiella nudeldagen"!

Under denna dag så är det meningen att ALLA ska äta
NUDLAR!

Vi gör det här enbart för att bevisa att det går att spridda en ny och kommersiell dag.
Så som t.e.x Alla hjärtans dag

Så Alla som ser detta:
kopiera texten och lägg ut en bild på nudlar den 10 Mars!
Och sprid vårat budskap!
För på den 10 Mars börjar den Första årliga "Officiella Nudeldagen"


Äsch, jag vet inte vad jag ska säga. Det här är sjukt. Jag tänker inte äta nudlar bara för att dem vill de.
Over and out!


Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: sunniva

sv: nej men fan det är väl lättare med h? :P hajattack var ju riktigt bra där. haha.

2009-02-19 @ 14:40:29
URL:http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv: klart jag är inte som sara X)

2009-02-19 @ 17:57:53
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback