A broken heart is not easy to repair!

Dagen började med att jag sov till tre och har suttit här tills nu. Har inte orkat sätta på mig kläder, jag är för lat helt enkelt.
Tänk om allt bara kunde förändra sig, så mycket att säga men så lite ork.
Måste bara säga att jag saknar livet när man var liten, hade ju inget att oroa mig för. Jag hade brorsan som täckte min rygg när inget gick som jag ville.
men idag känns inget som förr.

"Hur ska jag kunna förklara, han fick mig må så bra. Han var inte som alla andra, han var så underbar helt enkelt. Ja, det är svårt att förklara.
Jag kände mig som en helt annan person, jag är väl inge viktig eller.?
men det försvann lika fort som vinden, ett ögonblick och allt försvann. Den korta  tiden vi hade var helt underbar och jag vet inte hur jag ska göra nu.
vill gärna ha en plats i hans liv, men vågar inte riktigt berätta hur det ligger till. Att det inte är så lätt. "

Jessica, Sara och Sofie, det finns inga som ni :) Unika som ni är och jag har turen att få vara med er. Jag älskar er tjejer♥

Hanna är speciell, jag älskar dig gumman :) <3

och Frida, ja jag gillar dig med  som kompis :)

Jag saknar min mupp <3  :(

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: hanna

du är undebar. :)

2009-01-25 @ 22:58:59
URL:http://kajka.blogg.se/
Postat av: lunne

jag saknar dig oxå:)

2009-01-26 @ 23:44:21

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback