Hanna svarar på lista!

Din kropp:
hur lång är du: 169 typ
hur mycket väger du: längesen jag vägde mig.
vilken sko storlek har du: 40/41
är du nöjd med din kropp: Jao, oftast.
välj en sak du tycker är fulast med dig: hmm, allt
vilken ögonfärg har du: brungröna
vilken hårfärg har du: typ brunt med blonda slingor
har du lång överkropp: haha, vet inte
har du långa armar: lagom långa för mig
har du långa naglar: nej
har du en finne just nu: ja säkert

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: Rätt trött. 
vad tänker du på just nu: Allt o ingenting
saknar du någon just nu: Ja, inte bara en.
gillar du någon: Jag gillar många
är du kär: Nää,
är någon kär i dig: kanske,kanske inte
älskar du någon: ja! många.
hatar du någon: nej, faktiskt inte. Bättre att ogilla ;)
hur är du om du är hungrig: Sur, grinig, vill ha mat fortare än kvickt.
hur är du om du är trött: flumm x)
om du sovit i tre timmar: sur och trött.

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: något fint
du skulle egentligen velat bo: trivs här, men skulle vilja ha eget place.
din högsta önskan är: Ooj..
du skulle vilja ha: Finns mycket

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: brun och rosa
har du en tv i ditt rum: Ija
har du en dator i ditt rum: en stationär och en laptop :)
har du en säng i ditt rum: Ja
vilken färg är ditt påslakan: vita med rosagröna blommor.
har du kläder på ditt golv: nej, men fulla soffan
har du tidningar på ditt golv: några kanske
har du något annat på ditt golv: två katter, mattor

Jessica är bäst!

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Bitch!

haha jApp jag är bäst ;)

2009-01-25 @ 11:20:00
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback