Jippie!

Har blivit klar med några beställningar på bloggdesign nu iaf :) det känns mycket bra, men jag menar jag har ju inte så mycket för mig när jag inte har några läxor. haha :)
Hmm, dagen har varit bra, hade matte D och det här jävla sinus och cosinus börjar bli såå tjatigt nu. Men huvudsaken jag fattar vad det handlar om liksom. Jag fick ju IG i matte C men blev ändå tvungen att fortsätta med D. Stört anser jag men men !
Efter skolan så gick jag på stan med Bella och Jessica, två av mina favorittjejer :) Vi  gick och fikade, jag och Bella bjöd jessica på fika. Sådär missade Sara och Sofie något, haha :D
Kvällen spenderades i torvalla med Micke,
Köpte med mig en Cookie Dough ikväll också, mamma fick halva så jag svullade inte i mig hela själv (A).
nu ska jag sova,

Bilden är till dig som läser :)

God natt! ♥



Glöm aldrig bort att du är älskad! :)

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica :)

TACK för fika fröken :P <3

2009-01-29 @ 12:20:20
URL:http://godisknarkare.blogg.se/
Postat av: Jessica :)

Du får följa med om du vill imorn :D

2009-01-29 @ 21:56:37
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback