Men vad trött jag är :P

idag har jag gjort denna www.lottatrolle.blogg.se och www.fhridafridell.blogg.se header och design :) Håller även på med två till, det var många som ville ha...
idag har jag haft fysik och jag tycker inte om det, jo men bara när det går bra såklart.
efter lunch så hade vi svenska, men Oj, vilken lätt lektion. vi skulle sälja en vara. :) Lotta fick köpa Simon för 150 kronor :)
Så himla kul och JAG ÄLSKAR MIN KLASS!

imorgon blir det stan med Sofie och Jessica, när man är med dem rinner bara pengarna ut ...Haha, det är att bjuda på fika och dela ut choklad. hihi <3<3
Men jag älskar er ändåå :)

Nä, nu kanske man ska sova, lång dag imorgon ;)
kemi på campus och sen slutar vi, hihi.

ja just det, jag har tagit några nya bilder och eftersom detta egentligen skulle vara en fotoblogg så kommer det tre här :)

Vilken är er favorit?



Pusshej! ♥

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anonym

jadu..500-400

2009-01-30 @ 01:24:00
URL:http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Jessica :)

sv: hallå jag byter inte min design varje vecka eller måndag ^^ som vissa andra ^^ hahaha så klaga inte på mig!!

det är första gången på ett halv år ja bytte den :S so fuck off!

tack btw :P

2009-01-30 @ 10:25:53
URL:http://godisknarkare.blogg.se/
Postat av: L

roligaste lektionen på länge :)

tack igen, jag blev jätte nöjd!!

2009-01-30 @ 17:45:48
URL:http://lottatrolle.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag gillar ängeln!!

2009-02-13 @ 09:14:38

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback