Skoldagar!

Tjena!
Såhär på tisdag morgonen fick jag mig en fundering, jag har förstått varför jag är så morgontrött. Kanske det är för att jag sitter vid msn och så på kvällen, men ändå liksom ;P
Några skoldagar vill jag inte kliva upp på morgonen för att sitta på skolan till tre eller fem. Men andra dagar vill jag inte gå på skolan för det känns som ingen mening att börja tio och sluta tre. På Fredagar börjar vi 8 och slutar elva, förstår ni vad jag menar?
Misstförstå mig rätt, jag gillar skolan. speciellt när vi inte har några (svåra) läxor :)
Att vi får klart allt på lektionerna peppar ju såklart, men vart har orken tagit vägen?

Måste ju bara nämna detta, kolla en ny glass. :) inte för att pecannötter är min favorit, sedan är de ju så dyra :/
men inget kommer slå COOKIE DOUGH!
Lite glass skulle sitta fint nu :)
Om Americas president samarbetar med Ben & Jerrys så måste han ju vara bra, right?
Nån dag Obama ska jag smaka på denna också :)


Nä nu åker bussen ifrån mig! ;)

Pusshej! ♥


Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: bläää

du menar att du sitter på msn på nätter ;) hahah

2009-01-27 @ 12:31:20
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback