sooova :)

Ja, nu blir de ett ganska kort inlägg för jag är så trött :)
idah hade vi kemi på Mitt universitetet och jag tror, jag och soffan var de mest förvirrade på den lektionen. Jag fattade iaf ingenting. :S
Men efter det så blev det tacos till lunch och det är nog den ena maträtten de inte har misslyckats med än tror jag :P
Sedan var det bara att bege sig hemåt och fixa nya kylskåpet, vårt gamla gick sönder igår natt, så vi blev ganska desperata.
ah, just det.
Jag fick lämna in mitt objektiv på lagning så nu har jag bara 70-300mm, det är lite störande för den kräver ett avstånd på 1.5 m när man tar kort.
det objektivet jag lämnade in var glappt och jag blev tvungen att reklamera det. Sjukt jobbigt enligt mig. :S
19 dagar utan mitt objektiv liksom, vad ska jag göra? använda det andra, det betyder isf att jag måste anpassa motiven efter det.
aja, men jag klarar mig...
Godnatt folket.!

Pusshej! ♥

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica :)

natti <3

2009-01-31 @ 13:47:03
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback