Such a mess!

Vaknar sju av att sängen är full med blod, typ hela kudden. Det är jätteskönt att vakna upp med att näsblodet bara rinner.
Så det blir ju att tvätta det ikväll då kanske, men jag sprang ju iaf och duschade då. Nu är klockan halv 8 och jag ska vl snart iväg till skolan, jag bara älskar skolan när jag inte har några läxor alls. Det är ju trots allt värt det, vara i skolan på dagen och en ledig stund på kvällen.
Ikväll blir det en tidig natt, sov ingenting alls natten som var. Vaknade 5 av att jag hade en lampa lysnades rakt i ögonen, vad gör mamma i städskrubben fem liksom O.o ;)
men höres när jag kommer hem från skolan, för nu ska jag träffa alla sötisar :)
Ikväll har jag dessutom fotografjobb som ska göras :)


Pusshej! ♥

JAG HATAR NÄR HÅRET TOVAR SIG, TAR JU BARA TID. :@
haha, hörs.

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: hanna

Du är vacker baby :)♥

2009-01-26 @ 14:03:12
URL:http://kajka.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback