Utmanande roligt!

Challenge


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram

1. Cityakuten
2. CSI
3. Cold Case 
4. Desperate Housewives 
5. Greys anatomy
6. Simpsons
7. Dexter
8. Family Guy

8 saker jag gjorde igår

1. FICK LÖN!
2. åt pizza
3. åt kebab
4. gjorde ny blogg
5. fixade bloggdesign åt mig och Hanna.
6. gjorde ännu en blogg.
7. fotade min tjocka katt.
8. kollade tv.

8 saker jag ser fram emot
 
1. Mina framtida löner.
2. att flytta hemifrån
3. att ta studenten
4. SOMMAREN!!!
5. körkort.
6. bli bättrei bowling
7. Att bli mamma.
8. en underbar vänskap med mina vänner.

8 favoritrestauranger

1. Kina.
2. Pizzeria Reveljen
3. Subway
4. Max
5. Mc Donalds 
6. SUSHI!!!
7. äter inte så ofta på nån annan restaurang.
8.

8 saker på min önskelista
1. Pengar i massor.
2. Sommarlov.
3. en egen lägenhet
4. kameratillbehör
5. Lite nya kläder är aldrig fel...
6. En fotostudio
7. Mer lön
8. En ny dator 

8 vänner jag utmanar
1. Sofie
2. Jessica
3. Sara
4. Hanna
5. ALLA SOM VILL!
6. fler kommer säkert senare...
7.
8.

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: F.R.I.D.A

Nåt.....























Hahahahahahaha XD

2009-01-25 @ 22:02:28

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback