- O minnen...

Med tårar i ögonen, som sakta rinner ner för kinden, en suddig dataskärm, och en hopplös framtid. Jag orkar inte mer. Det känns som om mitt slut har kommit.  Varför? Njuter du av det? Va?!? Jag börjar undra om du gör det.
Alla orden du sa, allt fint du sa, vände du sedan till hat, mot nått jag inte gjort.
Jag står där jag står idag tack vare dig. Men jag orkar inte står kvar. För du förstör, förstör ALLT! Du förstör det vi byggde upp! Snälla sluta? Sluta plåga mig, med dina ord, dina vackra, hemska & fula ord som tränger in igenom huden, och rätt in i själen. Själen som du förstörde för länge sen.
Jag gav dig allt. Till vilket pris? Jo att du skulle krossa mig.

Jag vill så gärna, men jag kan inte. Vill så gärna ha dig i mitt liv igen. Men du sumpade din chans. Du försvann, och lät mig stå ensam kvar och undra. Undra vart du nu är. du kom tillbaka, och trodde allt skulle bli som det var. Men du hade så grymt fel. Det som fanns finns inte längre. För du förstörde det och kastade iväg det. Det finns inte mera. Du fråga mig Varför? Varför kan det inte bli som förut för?. Du kom tilbaka, jag släppte aldrig taget om dig. Och det kommer jag aldrig att göra. Men jag kan inte släppa in dig i mitt liv igen. förlåt men jag kan inte. För du förstörde så himla mycket. Som jag inte vet om det någonsin kommer kunna läka igen. Tänker du efter, så hoppas jag att du fattar att du gjorde ett misstag.
Jag tittar på dig idag med andra ögon än jag gjorde då.


------
Ibland är det bäst att bara sluta tänka & känna.

Vill ni nå mig så står jag & spelar mitt nya spel på wii! :D

Mamma är bäst!

Låt mig få veta vad du tycker

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback