:D och opepp!

jag orkar inte ens tänka på det. Varken skolan eller livet efter den.
Äckligt skoltrött är vad jag är just nu.
Trött på det mesta för den delen.

Vad i helvete håller jag på med? Gaah, jag orkar inte tänka.
Komma på nåt smart, bestämma mig och göra något av mitt liv.
Just nu känns det mest som om jag flyter med och gör det som faller mig in för stunden.
 Är det så bra? egentligen...


Kännner mig väldigt deppig idag och ensam,
 vet inte vad jag vill med mitt liv vilket är väldigt frustrerande.
 Vet inte vad jag vill på något plan, alla tankar vandrar
 runt runt runt hela tiden. Jobbigt...


Men nu ska vi ändra på den attityden:


Dåtiden minns vi med glädje och kärlek, snart läggs ännu
en dag till galleriet med minnesbilder i min egen hjärna, det känns bra och fint.


Nutiden är den vi lever i just nu och den ska vi njuta av så mycket vi kan,
för att citera en mycket fin vän, "om vi står med ena benet i dåtiden och
andra benet i framtiden, pissar vi på nutiden och det är ju inget vi vill!"


Framtiden kommer oavsett om vi vill eller inte, om vi bara möter den med
en positiv inställning och hänsyn till oss själva och varandra så tror
jag att vi alla kan nå precis vart vi vill.


Slutligen, livet känns bra just nu. Med fina minnen, underbara vänner och ett fortsatt år 2009 som ser
otroligt ljust ut kan jag knappast vara annat än nöjd.
Tack alla ni som är med och spelar en roll i mitt liv.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen, det kan inte sägas tillräckligt många gånger,
utan er vore jag ingenting!

------------
Det känns bra med förändring även om det är i små steg, men det är det där lilla som gör det speciellt.
Som idag, jag har ändrat plats på min säng, kanske ser ut som ett litet steg men det känns som ett förbannat
stort steg för mig. Jag har aldrig haft sängen där. Dessutom har jag börjat få i mig den näring jag behöver för
att ens kunna överleva. Jag har tappat vikt nu under en tid på grund av att jag inte ätit. Men skärpning!
nu ska det bli bra igen.


Hold your head up high and this pain will die
Somehow, somewhere, just try
You're living in the dark where no one can see your tears
But hold your head up high

hugs&kisses  Hanna


Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: frida

kvinna lilla!

det blir bra ska du se, och jag står vid din sida.

hugs & kisses!

2009-03-13 @ 00:35:04

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback