I am back, now but maybe not forever.

okej, jag vet att jag inte har skrivit på alldeles för lång tid, men de e mycket med plugget och jag hinner knappt med att göra allt jag vill göra, så hur ska jag då hinna med att skriva en dagbok? Även om jag faktiskt skulle behöva det för mitt eget bästa. Men även om jag säger att jag ska börja blogga mer, så kommer det ändå aldrig hända så de e lika bra att jag inte säger någonting om saken över huvudtaget. Jag kan iaf försöka så ofta jag hinner, och ska även försöka göra läsningen rolig, även om min vardag inte alltid ser ut så.

Jag fattar inte vad jag ska göra med det här, ena sekunden funkar vi inte ihop för att vi bråkar hela tiden vilket vi sorgligt nog gör? :S Och några dagar senare (efter att du ignorerat mig och alla sms jag skickat) så älskar du mig fortfarande och säger att du tänker på mig varje dag. Vi skulle ju bli världens bästa vänner, om du verkligen ville. Jag är inte alls värd bättre än DIG, men du vet att jag är värd bättre en sättet du behandlar mig på, och jag vet att du kan bete dig annorlunda. Att du säger så är bara en lame ursäkt som man säger för att man själv inte vill egentligen. Man orkar bara inte såra den andra eftersom man vet att man själv kommer må dåligt över det, tro mig, jag vet till 100% hur det är.. Snälla låt mitt hjärta krossas och låt det läka igen om ett tag om du nu ändå inte vill ha det, istället för att gå runt och stampa på det var och varannan dag. Så säg det NU, även om jag borde vänta så kan jag inte! Nu ger jag upp, för mig eget bästa. För jag kommer inte palla om du ska leka med mina känslor, jag vet precis hur det är, tro inte att jag inte varit med om det förut. Du säger att du själv vet hur det känns, varför håller du då på och behandlar mig på det här sättet? Du vet själv att jag är värd bättre en att behöva gå runt och hoppas på att det ska bli som det en gång var.. Det kanske låter patetiskt och mobbat, men jag orkar inte bry mig, och jag kan faktiskt inte hjälpa, att jag fortfarande älskar dig.
Det skulle vara vi, inte du & jag.

"the truth is that i don't trust other people  it's hard to do that when i dont trust myself."

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

hej igen :P

2009-03-11 @ 17:22:23
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback