Känns som fredag, men jag har haft helg hela veckan...

Mina vänner, jag måste bekänna en sak. På sista tiden har jag börjat knarka. Knarka  Block 44 :)
Det är de enda jag "tvingar" mamma att lyssna på eftersom jag har den på högtalare varje dag alla dagar.
detta är min favorit just nu, den går på repeat. :)



Igår hade jag begravning för Joey!, han dog. Hans ögon var alldeles vita och han bara låg uppochner i skålen. Jag saknar honom, han var som en familjemedlem. Jag har haft honom i tre år och han kom upp till ytan när jag pratade med honom. Så sov gott min lilla fiskkompis (F) INGEN kommer kunna ta hans plats. God Natt och Sov gott där i toaröret eller vart du nu hamnade.

Men på tisdag blir det köp av en Charlie, han är förmodligen röd. Men Joey har satt spår i mitt hjärta.

Idag är det fredag men jag har varit " ledig" hela veckan, jag har varit sjuk så riktigt frisk har jag inte varit
men det enda jag varit aktiv är att spela poker på facebook, och mamma har fan rätt. När jag väl spelar blir jag fan beroende. Sedan har jag hunnit göra 5 uppgifter av Kemi B som skulle in förra fredagen. Men nu måste jag typ sova. ska upp och jobba klockan 11 igen.

Lycka till Pappa på fisketävlingen :) Gör Hanna stolt, äsch, det är jag ändå ;)

förresten hade jag askul på ungdomsgården idag, Jag vaxade Karls håriga bröst. len som en barnrumpa blev han! xD
fan vad kul att se han skrika som en liten tjej. Men det var frivilligt faktiskt, Sanna där missade du något stort. :)

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Sanna

Hahaha! ja jäklar, där missa jag nåt :P

2009-03-28 @ 03:17:39
URL:http://sannanaz.blogg.se/
Postat av: Jessica

stackars fisken :(



HAHAHA!!! hanna kan vaxa x)

2009-03-28 @ 20:14:24
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback