Mysiig kväll i Sundsvall! :D

Ibland kommer kreativiteten som ett skott i nacken, jag vet inte vad det är jag skriver om men alltid passar det in på känslor, tankar och minnen... denna skrev jag nyss! :D ^^


when you first meet him everything seems fine.
feelings start to grow and he treats you perfect.
he is a gentleman and he said " hey, I want you to be mine"


He tell you everything you wanna hear,
but when it comes to the end, he
just turn away and dissapear.


You can´t find any satisfaction in lies,
they hurt more and by this time, you
should be used to many goodbyes


there was a time he said that he loved you
to the end, and you fool, you believed every
word he said. You thought that every promise was true.


but in the end you stood there alone, with holes in
your heart. You thought that he never ment to hurt you
but his mean behaviour crawled through your skin.


You feel hurt but you know somewhere in you heart,
that you are worth so much more than the way he
have been treating you. It's time for a new fresh start.


Get up on your two feet and try until you succeed!!!

----------------------------------------------------
För övrigt så är jag inne på en mysig lördagkväll. 
Vi är hemma hos brorsan åt Tom och Hans tjej som bor i Sundsvall
med världens sötaste pojkar. Toms bror Kim sitter i denna stund
och spelar PS3 " Army of two" med en av hans kompisar.
Varav kompisens (Joel) två söner (Max och Adam) är här och leker
med Oscar( Toms ena brorson)
Själv sitter jag på madrassen vi sover på, sitter och skriver
med några
kompisar på msn och har just skrivit en liten dikt.
ibland får jag lite kreativa idéer och då passar
det ju bra med att ha med mig datorn.
Nä nu vankas det film snart.
Bäst jag går och är lite social!



hugs&kisses Hanna


Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

kul!!! :) kaka måne

2009-03-14 @ 22:14:31
URL:http://godisknarkare.blogg.se/
Postat av: Becca

Adam om Max är mina kusiner ;)

Det är coolt, haha.

Fin blogg =)



2009-03-16 @ 18:18:52
URL:http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback