This is a good angle of life. Part one.



Jag och mamma fick ett ryck att ta ut katterna i snön häromdagen :) Konstig som jag är så tog jag ju självklart med kameran. Lite bra bilder blev det ju :) Svårt att ta bra bilder när modellerna inte kan sitta still ;P

Jaja, åter till verkligheten. Jag är iaf sjuk idag, vaknade med 38,9 i feber så det blev ingen skola för mig idag.  Jag sov till ungefär ett och då låg febern nere på dryga 38. Mycket bättre. Hade då fått i mig en macka med skinkost och lite apelsinjuice (c-vitaminer is the shit). Runt två gick jag upp på riktigt och gjorde varm choklad. Jag värmde mjölken i en kastrull och skummade sedan upp den uppvärmda mjölken till skum.
Resultatet? Ja, det blev såhär.
 

jättegott! ♥

okej, nu kommer vi till lördagen, den ger mig glädjeskutt fortfarande.
Klart man ställer upp på ansiktsmålning när det är sånt som gäller på jobbet.
Det var jag, Emma och Nathalie som var målade. Sedan målades Jaques också.
Vi var iaf inte de sötaste tigrarna, det var barnen som blev målade.


Snygga var vi iaf! :)


Erkänn, jag skulle lätt passa som tiger ;)

Nej, nu ska jag göra något vettigt. typ kemiB uppgifterna jag inte kan svaren på. fan, jag skäms.

/ see you people.

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

söt bild på katten (: haha

och du ser rolig ut tycker ja x) det liknar inte dig x)

2009-03-23 @ 21:42:19
URL:http://godisknarkare.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback