Men are from Mars, dogs are from Pluto.

Wallace o Gromit, KUNG!!



                                              Fem saker jag känner att jag måste göra idag! :(

1.
Biologin (Hemtentan har väntat länge nog nu, hur svårt ska det kunna vara att skriva om 4 virussjukdomar till?)

2. Fysikuppgifterna (kompletteringsuppgifter till Fysik kapitel (mekanik) och det är svårt minsann :( Någon som kan hjälpa mig med fysiken?)

3. Projektarbetet( inte mycket kvar nu) bara layouten och mått :)

4. Åka till Brunflo och installera pappas video :) och fota lite där :)

5. Skulle behöva göra teori också. (Frågan är när jag kan få lov?)


Hoppas iaf att ALLA ni har ett bra lov :)

Kramar!! :)




Låt mig få veta vad du tycker

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback