möhö! :P

bara för jag inte har någonting för mig så slänger jag in en lista! :)


Listan

Lista om mig

Namn: Hanna Bengtsson

Smeknamn: B2? o Hannis

Födelsedag: 2 april

Födelseort: Östersund

Ögonfärg: Grön o brun

Hårfärg: brun med blonda skiftningar typ.

Pluggar/Jobbar: pluggar natur och jobbar på donken.

Familj: Mamma, pappa och en bror? :P samt två idioter på fyra ben.


BRUKAR DU?

Titta på dig själv i spegeln: jofan, det händer.

Gnälla: Ja, hur annars ska man få sin vilja igenom? ;)

Skrika: Njaaae! Händer inte ofta, nej

Sova: jorå, mycket å länge, det är min melodi! :)

Försöka vara annorlunda: Man vill ju vara unik.

Ha ångest: ne, inte så värst ofta

Vilja dö: Nej, varför dö när man kan leva :)

Röka: Aldrig gjort.

Ljuga: Nej, inte medvetet.

Hata folk: inte hata någon, ogilla men visa respekt :)

Gå till kyrkan: Nej,

Klä dig i svart: Det händer,

Gå i skola: Ja på Östersunds gymnasieskola


Hur?

Går du: rakt? :P

Svarar du i telefon: JaHej det är Hanna,

Fördriver du tiden: Lyssnar på musik, festar o pluggar ;)

Ofta städar du: När jag känner för det.

Många stör du dig på: Några, :)

Mycket äter du: lagom eller mindre :P :)

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Andréa

Sv: Aj aj, lät inte trevligt :/

Min svullna kind har blivit lite bättre tror jag.. Får hoppas det går över snart.

2009-10-23 @ 09:34:31
URL:http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: thea

haha klockan 1:20, borde inte du ha sovit vid den tiden? :o

2009-10-23 @ 10:34:55
URL:http://tthea.blogg.se/
Postat av: thea

sv: haha säger du de så:p

2009-10-23 @ 10:44:29
URL:http://tthea.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback