Nöjdtjej91

Söndagar, finns det något härligare än söndagar?, Alla repriserna går på tv:n, man kan få läxorna gjorda, man kan ha lite hemmaspa, man kan bara slappna av och ta det lugnt inför veckan som kommer, eller så städar man sitt rum. Det har jag gjort, nu är det kliniskt rent, hela rummet på nästan 30 kvm.

Sen har jag hunnit att göra klar bloggdesignen som nu är på plats, och så har jag varit o hälsat på pappa i Brunflo. Tycker om o köra hans bil jag, fast min bil är inte helt fel o köra den heller :D

Sen har jag bokat TVÅ biljetter till Melissa Horn, så den 13 November ska jag o thea <3 ha en kul utekväll med konsert o krogen :D

Underbart!; så som rubriken lyder, nöjdtjej91 :D
minst sagt... :)

Kramar!!!

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: thea

nöjd jej 90 här då!

kommer bli grymt det där! <3



jag har ett rum där man kan städa (a)



2009-10-18 @ 23:08:41
URL:http://tthea.blogg.se/
Postat av: thea

sv: ja jag gillar att du också är en no lifer, det gör mitt liv lite enklare! :p höhö.

jag spar det till imorgon jö.. håller dom jäklarna på halstet vettu!

2009-10-19 @ 00:48:11
URL:http://tthea.blogg.se/
Postat av: thea

sv: japp den trettonde gäller de, men ingen förstår vad. that's the way I like it. jag gillar som också att du är nolifer, det känns bra att veta att jag inte är den enda. det finns hopp.

och jag tycker om det du skrev att du tyckte om! haha. <3

2009-10-19 @ 01:00:16
URL:http://tthea.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback