RUbrik

Jag tänkte lägga in en videoblogg här på förmiddagen, men jag visste inte vad jag skulle säga riktigt. Jag tänkte sätta igång med hemtentan på biologin nu och göra min projektplan helt klar, fortsätt rösta på villken bild som ska vara Oktober i inlägget nedanför :)
Ska jag ha flera såna där omröstningar tycker ni? :)

Dagens låt btw, "Lät du henne komma närmre" -Melissa Horn

<3


jag hör av mig senare, hursomhelst :)

Kram!! :)

Låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Andréa

Sv: Skönt att någon känner igen sig! Fast samtidigt tycker jag synd om dig förstås :/ Vad var det dom opererade för nåt då, var det tänderna eller tandköttet eller..?

Jag har inte varit hos någon tandläkare denna gång, men förra gången jag hade samma problem (i mars) så var jag till både läkare och tandläkare. Dom kunde inte förstå vad det var för fel men dom antog att det var en inflammerad visdomstand. Dom kunde inte göra nåt åt det :(

2009-10-22 @ 18:09:17
URL:http://makeupartisten.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Skriva här igen?

Din email: (bara för mig)

Vart hittar jag dig?:

Just let it out:

Trackback